10.29


och natten har varit lugn. jag kunde somna utan några större problem och jag har knappt vaknat något överhuvudtaget under natten. så guld. tänk om det kunde fortsätta så.

och jag hoppas att den här söndagen försvinner i ett kvickt tempo. i morgon är det sagt att jag äntligen ska få pengar. jag behöver hämta ut drösvis med mediciner och så är det äntligen dags att hämta mina my little ponys i grannstaden. inte en dag för tidigt.

och på tisdag är det dags för aktivitetsgruppen igen. sedan på fredag är det socialtränings-
gruppen.
men jag måste prata med min psykolog om det - eftersom fredagar annars är psykologdagar. men förhoppningsvis går det att byta dag - så att jag kan fortsätta med alla aktiviteter så som det är tänkt. jag försöker tänka positivt och vågar nästan säga ordet framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0