kånka kånken.


sirikatten leker med sin lakritskola under sängen. den katten är tryggheten själv.

och huvudvärken håller sig nära intill. förbannat frustrerande faktiskt. annars är läxan till morgondagens socialträningsgrupp gjord. läsa igenom några papper och anteckna. check. nu några timmars ingenting innan det är dags för kvällsmedicinerna och förhoppningsvis sömn. och nu håller vi tummarna kids.

i hallen finns en ny krok. där hänger min samling tygkassar och mina två fjällräven kånken. en svart förstås och en ljusrosa. det måste vara den bästa ryggsäcken jag någonsin haft. sanning. och jag är en färgnörd och vill hemskt gärna ha en av varje färg som går att återfinna i regnbågen och det runt omkring. borde nog faktiskt köpa mig en kånken i julklapp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0