pusshej.


och rastlösheten tar över. tänkte kolla på film. men det är nästintill omöjligt när kroppen och tankarna inte klarar av stillasittande. så det får bli att dricka kaffe och småpyssla här hemma. om jag inte tänker efter överhuvudtaget - så skulle jag vilja påstå att jag har en fin dag. det är sådant fantastiskt höstdisigt väder. och sirikatten ligger i sängen och sover. hon är så fin. 

och jag och anna har msn:at och camat en hel del under morgonen. vi är så lika på många sätt och det är liksom en sådan vänskap som är direkt och evig. det är sådana som hon som stannar kvar. alla de vänner jag har valt att behålla är alla sådana som aldrig försvinner. oavsett geografiskt avstånd eller mående. det är trygghet att ha sådana vackra vänner. kärlek till er. och jag hoppas att ni alla tar åt er. för jag menar varenda en av er.

och nu blir det ännu en kopp kaffe. och självklart några bloss på balkongen. pusshejdå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är så glad att du har Anna som vän..

Allt förtjänar vänner sägs det, men det har visat sig att mina irl vänner inte klarar av psykisk ohälsa så de har valt att dra :'(

2011-11-06 @ 14:51:51
URL: http://fawkes79.wordpress.com
Postat av: Anna

Detsamma gumman! Våran vänskap kommer bara växa och kommer vara för evigt <3

2011-11-06 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0