förvirringen.


och jag har fått allt om bakfoten. det är ingen psykologtid i morgon. det är nästa vecka det är psykologtid både måndag och torsdag. tur att jag köpte en kalender. ska försöka att använda den också. och det är ännu mer tur att det står datum och tid på kallelsen. annars hade jag suttit i väntrummet på öppenpsyk i morgon. och väntat på en psykologtid som inte existerar.

alltså noll planer i morgon. funderar på att fylla i mitt papper "en vanlig dag" från social-
träningsgruppen
i morgon. en dag då jag mest är hemma. och sen fylla i det andra pappret en dag då jag har saker inplanerade. faktiskt därför jag tog två papper - eftersom mina dagar varierar så mycket. tänka sig.

om trettio minuter kvällsmediciner. och sen får vi se. jag väntar väl som vanligt på något.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej gumman!



Ja, försök att använda den flitigt. Gör den mkt personlig och till din absolut egna kalender. Det kan faktiskt vara väldigt kul att ha en sådan och bra :)



Kram på rej söt =)

2011-11-09 @ 23:07:23
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0