färdigstädat.


och nu är lägenheten städad. badrummet luktar grummes blå såpa och ryamattan är härligt fluffig. en kopp kaffe och en cigarett på balkongen och fina grannarna längre bort busvisslar och ropar på mig. fint kvarter minsann. jag har börjat fylla i mitt papper "en vanlig dag... " till socialträningsgruppen och det är nästan svårt. men det är ingen stor press och jag fyller i det så gott jag kan. det andra pappret ska jag fylla i på måndag tänker jag - då jag har psykologtid i grannstaden och därmed ser den dagen lite annorlunda ut jämfört med en hemmadag.

och nu fortsätta ägna mig åt kaffet och snuset. fina höstruskiga dag. lite senare en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0