dyra mediciner och en fakie.


hemma igen. hämtade ut mediciner för över tusen kronor. jävla seroquel som drar iväg i pris sådär. men förhoppningsvis får jag tillbaka pengarna redan den här månaden av soc. annars vet jag inte hur jag ska klara mig. och på leksaksbutiken hittade jag en g3.5-fakie som jag var tvungen att köpa. det är absolut inte min favoritgeneration hos my little pony. men den var billig och jag ville tröstshoppa lite.

och jag är färdig i tvättstugan. skönt. nu blir det soffan hela kvällen. inte olikt alla andra kvällar. köpte pepparkaksfil som får bli min kvällsmat tillsammans med quinoamüslin som är så fantastiskt god. men innan dess, däremellan och efter blir det kaffe och snus.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

massa styrkekramar till dig. har haft tre dagar denna vecka som vart skit rent ut sagt. inte vart ute och gått ens.

2011-11-03 @ 17:15:07
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0