såpa och svett.


men jodå - jag kom igång med städningen.  har än så länge hunnit med att bädda med rena sängkläder, plocka in disk, hälla upp diskvatten, skurat badrummet, bytt kattlådan och plockat undan en massa i lägenheten.
jag gillar när det är rent och är i ordning här hemma - då jag mår jag mycket bättre. så det är en viktig del i mitt liv - det här med att städa här hemma.



ångesten håller sig fortfarande på avstånd och säkerligen mycket tack vare att jag håller mig sysselsatt. kanske klarar jag av att sätta mig ute på balkongen med boken och en kopp kaffe. men inte riktigt än - har dammsugning och disk att ta itu med först. sen slappa.

Kommentarer
Postat av: FiiA

Ditt hem verkar så fint och mysigt! <3

2011-05-23 @ 16:12:09
Postat av: Maria

Jag håller med, det är viktigt att det är rent!

Sen såpa som luktar så gott :)

KRAM fina du

2011-05-23 @ 16:35:17
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: fia.

Heja, heja! Vad duktig du är! Är det sol jag skådar i ditt fönster? Stackare! ;)

2011-05-23 @ 17:00:03
Postat av: Nina

Så jätte mysigt du har det!

Massa kärlek <3

2011-05-23 @ 18:26:26
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0