paus.


det är upp och ner och hit och dit. allt på en och samma gång. men samtidigt känner jag att det börjar sakta ner. rastlösheten är hanterbar och ångesten har hållt sig på långt avstånd. det här fixar jag. minsann.
fick lägenheten städad och disken diskad. och jag gjorde faktiskt mat och fick ner den i magen. det handlar om att ta kontrollen. och det är jag som bestämmer - inte sjukheten.
jag har skämt bort sirikatten med godis och innan läggdags får det bli att byta hennes kattlåda. hon bajsar tusen gånger om dagen - tycker inte jag gör annat än plockar bajs. hinner knappt med att bajsa själv. tss.

och en av mina vänner är stark till tusen och har idag hanterat hård kritik på det mest fantastiska sätt. hon inspirerar mig med sin styrka.



och fantastiska underbara vackra veronica maggio spelas non-stop här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0