frr.


usch. har drömt obehagliga och smärtsamma drömmar i natt. men orkar verkligen inte försöka tolka dem - det är som det är helt enkelt. what to do - ingenting.
jag ska strax iväg med mamma, moster och pojkarna. det är trädgårdsdag och vi tänker passa på att köpa plantor och annat spännande. jag har egentligen noll lust och ork - men det är lite av en mors dag-utflykt så jag tänker att jag gott kan hänga med.

är stel och öm i hela kroppen av all ångest. men en till kopp kaffe och sen får jag fanimej ta på mig lite kläder. ännu en dag att klara av. och jag längtar efter två-lyrican.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hoppas att du får det mysigt trots ångest!

Styrkekramar!

2011-05-29 @ 14:22:04
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0