en dag i solen.


samtalet hos psykologen gick bra. jag var någorlunda samlad och kunde fokusera på en sak i taget. annars brukar jag vara stirrig och ha svårt för att koncentrera mig. och det känns guld att nästa samtal är redan på fredag.

efter psykologen gick jag hem till nicole. och jag har spenderat hela långa dagen tillsammans med henne och frank. vi har pratat och suttit på balkongen och bara njutit av det fantastiska vädret. tusen koppar kaffe. det gav mig ett lugn och jag släppte en massa tyngder från axlarna. var även nere vid sjön så att frank fick bada lite. jag gick i med fötterna och det var faktiskt jätteskönt i vattnet. jag hoppas på att våga bada i sommar. måste släppa mina ärr-nojjor. helt enkelt.

nu är jag hemma. har tagit en snabbdusch och smörjt in mig - jag kan ju lätt säga att jag har bränt mig i solen idag. men det brukar alltid lägga ner sig efter en stund. sen blir jag brun. men jag måste bli bättre på att använda solskydd. jag tycks alltid glömma att solen bränner minst lika bra även när vinden blåser. puckojag.

jag ska se till att komma i säng tidigt ikväll. ska hjälpa till att passa prinsarna i morgon. och då vill jag kunna vara pigg och fokuserad. så att det hinns med en massa bus och gos.

lite extra kärlek till nicole, frank och caroline.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kärlek till dig med!

2011-05-09 @ 20:56:46
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/
Postat av: Maria

skönt att du har fått två samtal i veckan! att det inte går så långt mellan samtalen om det är nåt man grubblar över från det första. finpralin! <3

2011-05-11 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0