det blir inte enklare.


höll på att somna i soffan - men precis innan jag slocknade så fick jag ett ryck och var bara tvungen att koka lite pasta. så ja - jag är möjligtvis mätt i magen, men trött som fan. kanske borde jag ha valt att sova en stund istället. hm - alltid lätt att vara efterklok.
jag pallar inte krypet i kroppen och allt det meningslösa. jag får ingen ro. istället far jag runt i lägenheten och pysslar med det ena och det andra. och inte så att jag exempelvis tar tag i dammningen - nejnej, jag flyttar på en kruka en centimeter och viker om filtarna tusen gånger. suck. en borde kunna få ta semester från sig själv ibland. eller kunna operera bort ångestmonster och panikkryp. hela jag är ju sjuk.

jag satsar på en stor kopp starkt kaffe och tobak.

Kommentarer
Postat av: Mariesan

Jag känner igen så mycket i det du skriver om ångest rastlöshet och inte kunna koppla av utan att fara upp och göra små "onödiga" förändringar eller saker man ska göra men skulle kunna göra sen men man väljer att göra ist för att vila bara för att huvet inte kan koppla av! Det är så sjukt jävla drygt! Jag har börjat följa din blogg sen du kommenterade hos mig är kul och följa dina dagar även om jag inte alltid hänger med i alla inlägg=)

Kraam Mariesan

2011-05-13 @ 08:00:28
URL: http://medlivetsomnsats.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0