19.00


tog ett lush-bad tillsammans med snuset och boken. det behövdes. så mycket spänningar i kroppen och tankarna far som tokar i huvudet. jag försöker tänka framåt - se en framtid där jag har en given plats. men det är svårt. jag får absolut inte ihop det. jag är osäker på om den här platsen och situationen är rätt. men jag vet inte vad som är fel - vilket gör att jag inte har något att jämföra med. äsch. jag förstår knappt själv vad jag menar.
är fortfarande varm i hela kroppen och magen är varm där inuti efter kaffet. jag har det bra ikväll. och jag tänker att jag ska komma i säng tidigt och förhoppningsvis inte sova bort hela morgondagen. fast sömnen är aldrig särskilt jämn framåt tidiga morgonen - så jag pallar oftast inte ligga kvar i sängen en längre tid ändå.

jag är inte säker på någonting. jag vill ta tillbaka allt och bara börja om.
jag vet inte om det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag förstår precis hur du känner och tänker. Att se frsamåt ska du absolut göra. Jag menar, det kan ju knappast bli värre eller hur fina du?

Följ ditt hjärta. ps: Du är en person med ett hjärta av guld och ge ALDRIG upp!



Kramar

2011-05-13 @ 23:27:11
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0