15.16


jag hoppas fortfarande på att en kallelse från öppenpsyk ska komma. skulle sitta fint med ett läkarbesök. men antar att jag får ringa och tjata på dem. som så många andra gånger.

annars så är det stilla här hemma. jag sitter här i soffan och orkar ingenting. har visserligen inget som jag måste göra idag. det skulle vara att diska - men det kan vänta några timmar.
sen har vi den där duschen - jag skulle inte vilja påstå att jag luktar rosor direkt. men vad gör det. jag sitter ju ändå bara här hemma och ugglar. för det blir inte mer än så idag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Finaste du! Massa styrkekramar och tack för dina värmande ord. Du är underbar <3

2011-05-17 @ 17:44:02
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: moster A

puss

2011-05-18 @ 01:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0