wish me luck.


är på snurrigt humör och pendlar mellan vill och vill inte.
men jag tänker aldrig mer vika mig. hädanefter är det rak i ryggen som gäller.

förkylningen har satt sig på rösten - låter så härligt hes och jag hittar på alla möjliga ursäkter för att få prata lite för mig själv. och vi vet ju alla vem jag kommer hamna i säng med ikväll! grr!

jag och sirikatten snickrade ihop ett kartonghus till henne. det hamnade i köket och hon verkar gilla det. någon dag tar jag fram antingen färger eller tyg och gör det lite finare. just nu står det "12 st vinglas" ovanför dörröppningen. och njae - skulle inte tro det.

hej och hå.
nu fortsätter jakten på bussen eller tåget som ska ta mig från växjö till hultsfred imorgon eftermiddag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0