tala till mig.


det har varit en alldeles för lång dag. det fungerar inte. tårarna har bränt bakom ögonlocken flera timmar i sträck. jag kör slut på mig själv och tappar humöret om ingen accepterar.
att det skulle vara glassigt att vara sjukskriven är helt fucked. vem är så dum och tror det.
jag vet några.

jag tänker inte ens försöka sätta ord på mina känslor min situation mitt innersta. det är inte värt det. den energin lägger jag på något större.

och
jag står fortfarande bredvid och ser allt ske. utan att ingripa. varför skulle jag.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

De som säger att vi sjukskrivna har det så himla bra kanske borde testa att byta liv med oss för ett tag så att de själva får känna hur det egentligen är?! All skit vi får dras med, jag menar, man är inte sjukskriven för att det är roligt, utan av en anledning!

2011-03-19 @ 21:05:52
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Josefine

det e verkligen inte glassigt att vara sjukskriven, även om jag "bara" är det från skolan osv så är jag redan såå sjukt trött på det o bara önskar ja fick börja skolan igen :)



stå på dej, o kämpa vidare, jag tror på dej!

2011-03-19 @ 21:45:42
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0