livstidsarbetet.


har sovit nästan i ett sträck i natt. så himla skönt. jag vaknade av mig själv klockan 07.00 och gick upp. skönt att komma upp tidigt och sen slippa stressa till tåget.
det gick super hos psykologen idag. vi analyserar, försöker förstå och diskuterar. det var verkligen värt att åka dit trots förkylningen.
efter psykologen gick jag ner till stationen och fick träffa caroline. hem till henne på en snabb kopp te och sen fick jag åka bil hem. lyx!

har bestämt mig för att börja med antabusen igen. mycket för att det ger rutiner och för att jag ska slippa bli triggad. vill inte riskera något. just i den frågan kan jag inte säga att jag litar på mig själv till hundra procent.
det känns absolut inte som ett nederlag - snarare tvärtom. jag tar egna och viktiga beslut i förebyggande syfte. och jag gör det enbart för min egen skull. och för sirikattens då.

nu sitter jag med en god kopp kaffe och väntar på att hälsocentralen ska ringa.
sen blir det att ta tag i disken, boka tvättid och sen bara slappa. härliga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0