hosta och kräks.


frr. jag är så trött. knappt sovit något under natten. har bara hostat hostat och hostat. och mot slutet började jag spy - pga allt hostande. runt klockan 04.30 tog jag en zopiklon och lyckades faktiskt somna.
men har haft sirikatten med mig i sängen hela natten - hon är så gosig.

och efter veterinärbesöket/kastreringen igår så var hon slö hela dagen. men idag är hon bra mycket piggare och verkar inte alls ha särskilt ont. hon är en mammagris och springer efter mig - men det är ju bara mysigt.

har bytt sänglakan. de var inte så trevliga alls - fulla med blodfläckar (från allt näsblod). har mitt favoritpåslakan (se bild) med ett matchande örngott och örngott nummer två är med mlp´s på. yey.
och nu ligger det en svart liten sirikatt i sängen också. fina fina.

låg kvar länge i sängen och läste idag. köpte en ny bok igår; vi har ju hemligheter i den här familjen av therése eriksson. det är svårt att sluta läsa den.

men nu får den sista halvan av boken vänta tills ikväll. sen ska jag fortsätta läsa i sofia rapp johanssons nya bok tills skulderbladen blivit vingar.
alla bra böcker som finns egentligen - det finns inget bättre än att köpa nya böcker. nya också som i att köpa böcker på loppis.

nä. en kaffe till och sen får jag väl ta tag i diskberget. hela den här dagen kommer gå som i en dimma; sömnlöshet och oroliga tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0