...


uh. förkylningen kom och knockade mig. verkligen fantastiskt.
så denna vecka blir det ingen ikea-roadtrip tillsammans med finpralin caroline.

det blir hemmahäng (ovanligt) tillsammans med underbara sirikatten. hon har slutat löpa och är sig själv nu. skitbråkig och jättegosig.
den 8 mars ska hon till veterinären och kastreras. jag oroar mig redan för att hon ska dö. och ja - jag vet att jag absolut inte behöver oroa mig. men min största mardröm är att sirikatten ska dö. oavsett veterinärbesök eller inte.

jag har precis skickat en shoppinglista till mamma. hon är så snäll och handlar åt mig nu när jag ligger sjuk. jag bad om snus, glass och tidningar. och nässpray och bregott.

nu ska febern kollas - jag hoppas verkligen att den har gått ner. jag vaknade klockan 02.30 i natt och hade 39.4 i feber. great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0