en lång dag.


jag är trött i både huvudet och kroppen. har haft en fin dag tillsammans med nicole och frank. vi har promenerat i vackra vårvädret. och pratat en massa - om allt och ingenting. det här var nog precis vad jag behövde.
komma hemifrån och bara få vara tillsammans med fina vännen och hundvalpen. kärlek.

nu är jag hemma hos sirikatten igen och hon är den bästa. det är lika fint varje gång att komma hem och bli mött av henne i hallen. hon pratar och ska gosa.
jag tog kvällsmedicinen en timme för sent - men jag känner mig riktigt trött, så förhoppningsvis kan jag somna relativt tidigt ändå. ska ta en varm dusch innan jag lägger mig. det gör nog susen - ryggen värker efter dagens långa promenad.
och ångesten håller sig på långt avstånd och där kan den gärna få stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0