cut right through the dark.


tystnaden omringar mig. men inte längre några skuldkänslor. det var inte jag. och det var inte du. i mina tankar finns inga skyldigheter. men jag känner dig och jag vet hur ditt system arbetar. det var bara jag och alltid jag.

nog om det. det ska inte få något större utrymme.

jag har huvudvärk och panik i fingrarna. hur tänker en vidare och förbi det som redan är konstaterat egentligen. jag ser ingen framtid med ljus och fågelfalsett. det är för andra. de med förmågan att kontrollera impulser och svarta mantlar.
här i min borg känner jag för första gången på tusen år en trygghet som inte är värd att rubba. jag stannar här. tillsammans med sirikatten. det är definitivt kärlek definierat.


i'm gonna love you like i've never been hurt before.
i'm gonna love you like i'm indestructible.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0