14.34


har en dålig dag. på alla möjliga sätt. har knappt sovit i natt och jag har verkligen ingen energi till att orka starta dagen. går fortfarande runt i sovkläderna. hostar och snorar. ångestkrypningar i alla kroppsslut.
jag varvar med dator, bok, sängen, soffan, kaffe, snus, förvirring, ilska och mys med sirikatten.

i går organiserade jag om mina pocketböcker. de har stått i färgordning ett bra tag nu, så det var dags för förändring. nu står de i bokstavsordning - efter författarens efternamn.
det är något magiskt i att titta på bokryggarna.

i dag fyller moster år. så det blir att gå dit.

i morgon psykologen. känns stressande. jag har ingen ordning alls på kaoset. och då kommer prestationsångesten. men jag känner mig säker nog att faktiskt säga som det är. och sen ta det som det kommer.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!

Hoppas du kan sova bättre nu i natt och att kalaset var trevligt.



Kram från mig till dig.

2011-03-10 @ 17:34:18
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0