ultraljuds-dildo och en kaffe utanför psyket.


puh. jag är helt väck. har åkt buss så det räcker och blir över hela året ut känns det som. men det har samtidigt varit skönt att ha varit iväg på egen hand. har suttit i massa gräs och druckit kaffe. handlat en massa bra böcker (second hand och bokia) och försökt att inte stressa.

på gyn gick det bra. jag avskyr att få saker uppkörda i fittan - men läkaren var superbra och lyssnade verkligen på mig. jag fick se mina äggstockar (hon gjorde ett ultraljud med en ultraljuds-dildo) och där fanns det massor av äggblåsor.
jag har misstänkt i flera år att jag "lider av" pcos och fick det nu bekräftat. det är absolut inget farligt - men det känns skönt att ändå veta till hundra procent. jag fick en medicin som heter provera utskriven och ska ta den i tio dagar var tredje månad. för läkaren sa att en "klarar sig" på fyra menstruationer per år - så jag ska testa provera och se om de kan "framkalla" mens. och hon tyckte att om medicinen fungerar - så ska jag ta den typ livet ut.

jag satte mig utanför psyk-byggnaden och trodde att jag skulle må dåligt. men jag kunde sitta i lugn och ro på bänken och tänka tillbaka på förra sommaren. hur jag gick in och ut genom de där dörrarna miljoner gånger. visst - jag rökte kanske fyra cigaretter på raken - men sen gick jag därifrån utan att känna den minsta ångest. värt.

nu är jag hemma - uppenbarligen. jag har ätit lite mat och druckit en massa vatten. sirikatten har krävt uppmärksamhet - så vi la oss på köksgolvet och gosade. nu väntar en kopp kaffe på mig. och en cigarett på balkongen förstås.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att det gick bra.. Den ultraljuds-dildon kan man vara utan fast jag gillar dock att se mig själv från insidan. Vore dock roligare om det var i färg, så man ser bättre..

Cool hi-tech!

2011-06-01 @ 20:13:33
URL: http://fenix.bloggplatsen.se/
Postat av: Josefine R

Fan vad bra du är! <3

2011-06-02 @ 11:01:02
Postat av: Josefine R

Har också fått en sån där ultraljudsdildo uppkörd... Märklig känsla asså... :S

2011-06-02 @ 11:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0