tvättstugan, dyra mediciner och balkongchill.


och lugnet håller i sig. tror att kroppen och huvudet inte orkar med mer kaos efter igår. jag orkar sannerligen inte med mer. det är sanningen.
jag funderar på att sitta i solen och bli pigg när tvättstugan är avklarad. är lite mosig i huvudet. och det är alltid lika fint att sitta där ute tillsammans med sirikatten. hon är så gosig och lägger sig näranära intill. och då invaderas kroppen av lyckorus.



jag fnular på sommarens tatuering. och jag tror att jag har bestämt mig till nittionio procent. men det beror ju alltid på pengarna. har inte särskilt mycket pengar att ta av. plus att mitt frikort på apoteket går ut den andra juli - och jag har två mycket dyra mediciner som kommer svälja mycket pengar. suck. och självklart är det två mediciner som jag äter rätt mycket av - så jag får hämta ut nya ganska ofta. bläk.

en kaffe och en cigarett på det.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto tankar Känslor]

♥ Tack för dina ord.

Du förtjänar med att få må bra vännen



Kramar

2011-06-29 @ 14:47:59
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto tankar Känslor]

♥ Tack för dina ord.

Du förtjänar med att få må bra vännen



Kramar

2011-06-29 @ 14:47:59
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

Kan du inte hämta medicinen dagen innan högkostnadsskyddet går ut? Du vinner lite tid och pengar iaf.



Å katten - vad fin hon är där hon ligger :)

2011-06-29 @ 16:15:17
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0