piller.


tänker på alla jävla mediciner som far omkring i min kropp. jag undrar vem jag skulle vara utan dem. om det ens skulle gå att vara någon överhuvudtaget utan medicinerna.
jag är bara så trött på alla piller. jag gav dosetten fingret förut och kände mig överlägsen i en ynka sekund. sen försvann det och jag tog snällt min 14.00-medicin.

jag har läkarsamtal vecka 26 igen och jag känner mig tvingad att känna efter och lära känna seroquelen - men jag vet inte, den verkar så blyg och jag märker knappt av den. puh.

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

tack stumpan det värmer.. tänker på dig med.

2011-06-07 @ 16:53:02
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0