noll ångest, tack.


jag trotsade solen och satt på kvar på balkongen med boken. men hua - det kändes som en bastu till slut. svetten rann och huden brann. men ja - idag kom jag ihåg solskydd.
nu har jag precis kommit ut ur duschen och faktiskt fått på mig anständiga kläder. känner mig som en ny människa. och luktar fräscht gör jag också. det är aldrig fel.

så fort solen har försvunnit från balkongen så sätter jag mig där igen. med boken, snuset, kaffet och cigaretterna. och sirikatten förstås. jag tänker vägra flashbacks och ångest idag. det är faktiskt lördag. och får jag inte dricka öl - så kräver jag noll ångest. tack.

Kommentarer
Postat av: Enbent drottning

inspirerad av den kraft du visar i orden att du vägrar ångest!

Postat av: jessica

sv: skulle heller inte klara av att ta rätt mängd medicin och vid rätt tillfälle utan min älskade dosett :)



önskar dig all lycka!

2011-06-04 @ 18:25:36
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0