meningslös och långsint.


det är jag i soffan - tillsammans med rastlösheten, ångesten, oron och orkeslösheten.
trots att jag faktiskt har fått saker gjorda idag, så känner jag mig meningslös. den där energin kommer aldrig och sveper med mig. jag har sällan dagar där jag har ork. jag fastnat i tankeknutar och kommer inte loss. tänker på saker som har skett - saker som har skadat mig. rört vid mig och gjort så att jag sakta ruttnar. smutsiga händer. allt han gjorde med mig.

men äsch. det är väl bara att sluta tänka på det och gå vidare. kan det vara så enkelt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Lo

Det är väldigt svårt. Min psykolog säjer att jag inte ska tänka på det utan fokusera på nuet, på saker som känns fina. Men hur lätt är det?



Tror att det kan bli bättre med tiden om vi inte ger upp. Att mer positivt får plats och kanske energin man kunde känna förr.



Tanke-knutar är ju jobbiga med, helt klart.



Kram om du vill

2011-07-01 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0