medicinförvirring.


jag har landat i lugnet nu. har suttit ute i skuggan på balkongen och läst. gjorde mig en stor kopp starkt kaffe och drack den långsamt. även sirikatten har chillat på balkongen. hon tycker om att ligga på bordet och spana efter småkryp.

annars är jag lite förvirrad. vet inte riktigt när jag ska ta mina seroquel.
nu klockan 20.00 tillsammans med propavan och lyrica, eller senare tillsammans med zopiklon? jag vet liksom inte om jag har dem för att kunna sova, eller för att kunna somna. jag minns inte riktigt vad läkaren sa. men aja, jag får testa mig fram. tycker ändå inte riktigt att de har någon effekt ännu. jag är så jävla otålig. jag vill ha balans nu.
men i morgon ska jag dubbla dosen (läkarens ordination, alltså inget jag själv kommit på).

jag hoppas på en samlad sömn i natt. det skulle vara guld att få somna direkt och sen sova i ett sträck. och gärna vakna upp pigg vid en lagom tid, typ klockan 08.30-09.00.

nu är det medicindags och jag ska göra mig en koffeinfri kaffe. sen tänker jag krypa upp i soffan och titta på bones. och självklart en massa kärlek till mina läsare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Seroquel åt jag som stämningsstabiliserande, jag klarade dock inte dom pga alla biverkningarna..

Lär vad det står på fass.se

Jag tror dock inte det spelar så stor roll.



kram

2011-06-05 @ 22:58:35
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: moster A

ring moster när du har tid . eller ses vi på en fika på fredag i stan och medans vi fikar kan vi ta upp den stora gåtan. seroquel mfl små godisar . knaperi knap. ska du till v-by på fredag ?

2011-06-06 @ 06:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0