jag tänker må bra.


jag vet att jag kommer få skit för det här inlägget - men det struntar jag i.

för mig spelar det ingen roll att vi är släkt biologiskt. ditt beteende och dina förbannade principer är något jag inte klarar av. jag tänker inte fortsätta ta skit för att jag trivs med och kan umgås med min mamma och min moster. jag väljer att omge mig med människor som får mig att må bra - inte människor som leker martyr och som inte ens klarar av att ha pengar över till egen mjölk. så är det bara.

jag tänker fortsätta kämpa för ett liv där jag mår bra och har ro - och tyvärr, men du får ställa dig åt sidan. jag klarar inte ditt beteende. och du verkar tro att bara för att vi är släkt - så ska jag stå ut med dig. aldrig. jag har (ännu en gång) fått nog och jag tänker ta avstånd.

det hela började med att jag, mamma och moster berättade att vi skulle iväg på loppis i helgen. och du fick ett utbrott för att du inte fick följa med. du är snart trettiofem år och börjar nästintill gråta för att du inte får följa med. alltså - hallå. och jag vill även tillägga att du inte ens gillar att gå på loppis. nej - det handlar om principen (som du så fint kallar det). bullshit.

och som sagt - det kommer bli ett helvete efter att jag publicerat det här inlägget. men jag står för varenda ord och du ska inte få komma åt mig. jag ber dig snällt ta ett steg åt sidan och lämna mig ifred. för jag tänker må bra.

Kommentarer
Postat av: FiiA

Var stark, älskade Jackie!

2011-06-02 @ 22:44:19
Postat av: Nicole

starkt älskling! <3

2011-06-02 @ 23:03:41
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/
Postat av: Maria

Bra sagt!!! Hoppas personen läser detta.

Du förtjänar det allra, allra bästa (Mig ;p)



Kramas ♥

2011-06-02 @ 23:37:09
URL: http://fenix.bloggplatsen.se/
Postat av: Josefine R

♥ ♥ ♥ ♥

2011-06-03 @ 11:18:26
Postat av: Ulrika

Gud vad du är stark! Helt fantastisk!

2011-06-04 @ 14:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0