den tröttsamma karusellen - mitt liv.


och hej. nu är jag äntligen hemma. det var liksom på tiden. mitt humör har pendlat mellan gråtkänsla och skrattsjuka. jag orkar fan inte med mig själv. jag tappar humöret så jävla snabbt - det är en tröttsam karusell jag sitter på.

men - jag hittade tre my little pony-kammar på loppis. alltid något. jag är lite glad över att jag överhuvudtaget kände igen dem. men ibland vill det sig. och det lönar sig att leta i alla små lådor, askar och påsar. jag samlar väl egentligen inte på kammar/borstar - men det är som allt annat mlp-relaterat som hittas på loppis; det får stanna här hemma. jag kan ju inte låta bli att köpa det liksom. det vore ju en dödssynd.



och i brevlådan hittade jag ett stort kuvert från vimmerby folkhögskola.
yes - tänkte jag. jag har ju sökt till en av deras sommarkurser; konstdagar för psykiskt funktionsnedsatta och var så himla pepp.
men tyvärr är den kursen inställd p.g.a. för få sökande. ni kan ju förstå besvikelsen. ack ack.

nu ska jag göra mig en kopp koffeinfritt kaffe (nya regler gäller här hemma; ingen koffeinkaffe efter klockan 19.00) och ta en eller två cigaretter på den kvällsskuggiga balkongen.

och tack för att ni läser min blogg. har det senaste märkt att statistiken sakta men säkert har stigit och det värmer. all kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

Tack go gullet.. kramar

2011-06-08 @ 21:03:20
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: moster A

ses på fredag. puss

2011-06-09 @ 08:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0