bara en massa nonsens.


mitt tvättmedel tog visst slut. typiskt. men det får bli att tvätta lakan plus handdukar en annan dag i veckan. tanken är ju att jag snart har min cykel här och då kan jag cykla till willys närsom. älskade cykel.

men det är rätt skönt att inte "behöva" tvätta halva dagen. nu kan jag lägga mig i soffan med boken och bara ta det lugnt. har psykologtid i morgon och jag är alltid så orolig och ångestfylld dagen innan. så har det varit i flera år nu. men samtidigt vet jag att jag gör framsteg. så jag försöker att släppa all oro.

har tre paket som jag måste kolla frakten på i morgon också. det är fyra ponies som jag har sålt. och det innebär 730 kronor till tatueringskassan. helt fantastiskt. hoppas på att få sålt några fler ponies.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Ponies?! VART?! VILKA?!

2011-06-21 @ 12:58:43
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

`sv På Tradera eller vart?

2011-06-21 @ 13:47:53
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0