15.32


och nej - det blev ingen psykolog idag. mest pga nattens sömnlöshet och lite pga det taskiga ösregnet. men det känns helt okej. fick en ny tid redan på onsdag - så jag ska försöka samla ihop mig tills dess.

har varit iväg på willys och handlat lite. men jag glömde inköpslistan hemma och då blir det alltid katastrof. kom hem med tusen olika bindor, kattgodis, ben & jerry's och en stock snus. det är sannerligen fantastiskt när huvudet fungerar.

ska ta min något försenade klockan 14.00-lyrica och sen göra en kopp starkt kaffe. och sen sätta mig på balkongen. min fina hängpelargon har fått en hel del knoppar. yey. vardagslycka.

Kommentarer
Postat av: Maria

När man väl kommer ihåg att skriva en lista, varför kan man då aldrig komma ihåg att ta med den?

Gillar vardagslyckan! Hoppas vi får en bild snart :)



Tusen,miljoner kramar!

2011-06-17 @ 16:14:39
URL: http://yamas79.blogspot.com/
Postat av: malin

Hoppas du får en natt med sömn!!!

2011-06-17 @ 22:43:57
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0