tack och godnatt.


puh. jag är helt slut. jag skakar och vet inte om jag ska skratta eller gråta. det tar på krafterna att vara social och vistas bland människor. men nu är jag hemma - och kan sakta men säkert varva ner och hitta andetagen. ryggen ömmar - men jag fick en kylande gel av mamma. och den funkar faktiskt. så innan sängen blir det ett tjockt lager i svanken.

i morgon psykolog och jag är peppad. så in i bomben peppad.

nästa vecka tänker jag gå till frisören. jag blir gråtfärdig när jag ser mitt hår i spegeln. jag avskyr att ha hår på huvudet. det är så mycket fix och trix och jag pallar inte lägga ner tid på något så tråkigt som hår. jag tänker inte raka av det - men nästintill. riktigt kort och enkelt.

jag hittade det nya numret av vi läser i brevlådan och det får bli kvällens läsa innan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0