jag vill. jag vill. jag vill.


första dagen i årskurs nio. jag är på väg hem från skolan.

jag lade märke till honom rätt tidigt. han höll hela tiden ett lagom avstånd bakom mig. han drog sin cykel och gick sakta bredvid den. hela tiden blicken koncentrerad på mig.
det var först när jag närmade mig cykelbanan, som går genom skogen, som han satte sig på sin cykel och cyklade ifatt mig.

...

plötsligt har jag en hand på axeln och jag hör en mörk röst som mantrar "jag vill, jag vill".
jag tar bort hans hand och säger "men jag vill inte". nu blev jag rädd. riktigt rädd.

han hade hoppat av sin cykel och gick nära, liksom tryckte sig emot mig, och smekte mig över brösten med ena handen. och hela tiden "jag vill, jag vill, jag vill... "

jag försökte öka farten för att kanske kunna gå ifrån honom. men det funkade inte.

han släppte plötsligt cykeln och nu hade han båda armarna om mig. "jag vill, jag vill."
han la hela sin tyngd på mig och vi hamnade i diket. han höll fast mig och hans händer var överallt.

jag vet inte varifrån styrkan kom - men jag knöt högra handen och tog i allt jag kunde. han fick smällen rakt på kinden och jag minns att han skrek till.

jag reste mig snabbt upp och fortsatte gå hemåt i en rask takt. jag tittade aldrig bakåt för att se om han följde efter. och det gjorde han inte heller.

...

väl hemma berättade jag med en tyst röst för mamma vad som hade skett. jag försökte prata bort det. jag sa att det inte gjorde så mycket och att jag var okej.
men så fort pappa kom hem från jobbet åkte vi två till polisstationen för att göra en anmälan.

...

utredningen lades ner kort efteråt. de hade ingenting att gå på.

Kommentarer
Postat av: fia.

Du är världens bästa Jackie! krama

2011-07-08 @ 20:57:05
Postat av: Josefine R

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Finaste!

2011-07-09 @ 13:14:00
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 19:20:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0