boktips och sömnbrist en grå söndag.


nu sover jag dåligt igen. jag somnar visserligen ganska lätt på kvällen - men sen vaknar jag till framåt tidiga morgonen och sover väldigt dåligt mellan klockan 03.00 och 07.00. så jag gav upp och lämnade sängen för kaffe och cigaretter på balkongen.  det är liksom ingen idé att ligga kvar i sängen och snurra runt. för då börjar även tankarna att fara omkring.

jag har inga planer för dagen, men det känns skönt. jag ska bara försöka ta det lugnt och hoppas på att tankarna vill lugna ner sig så att jag kanske får ro till att läsa lite. jag läste ut inlåsta av emma donoghue i morse och jag rekommenderar den verkligen.

jag ska väl fortsätta med att ägna mig åt kaffet. försöka piggna till lite helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0