ännu en ny dag.


drömmer konstiga drömmar hela nätterna och sen framåt morgonen känner jag mig inte alls särskilt utsövd. vädret är grått ute idag. och vad är mer passande än att krypa ner i sängen med boken tänker jag. frukostgröten och morgonmedicinerna ligger redan i magen.

ännu en blomma på min blomman för dagen blommar. och ingen missbildad blomma den här gången. färgerna är så sjukt vackra - de nästan vibrerar. jag älskar min balkong.

det är lite kaotiskt i tankarna. jag kan inte landa i verkligheten och andas lugnt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kommer det verkligen en ny blomma varje dag...

Superkul ju :)

Får vi bild idag?



Kram ♥

2011-07-03 @ 11:37:37
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0