15.37


det blev gröt till middag och en alkoholfri öl till efterrätt.

annars är dagen långsam - som alltid. jag skrotar omkring och vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. sitter ute på balkongen tillsammans med sirikatten en liten stund i taget. jag är alldeles för rastlös för att kunna sitta still en längre tid.

på fredag har jag sista samtalet innan psykologen går på semester. känns lite bitterljuvt. skönt att vara "ledig", men samtidigt så skrämmande. tänk om jag inte skulle klara mig fyra veckor utan våra samtal - det skulle vara en besvikelse, en katastrof. men - jag vet att jag alltid kan ringa mottagningen om jag behöver prata/träffa någon. det känns väl rätt tryggt. fastän att jag vet med mig att jag inte kommer ringa, även om jag skulle behöva det.

jag ska fortsätta med min öl här i soffan. försöka tänka lugna tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0