välkommen helgen.


psykologtiden idag var så värt.
det är som om att något har lossnat inom mig och gör att jag kan prata och tänka så mycket friare. det är massor som virvlar runt i tankarna och det lyckas passera mina läppar nu. yey.
gick därifån med huvudet fullt av nya och gamla tankar. på gott och ont.
men jag tror att jag löser det här. har hittat något fantastiskt - något jag tänker hålla fast vid.

efter psykologen blev det fika med finpralinen caroline.
massor av prat - mycket könsexualitetfeminismkönsrollernormerjämställdhet. så himla fint att ha någon att lufta med. få tänka högt och få respons. älskade vän.



väl tillbaka i hultsfred igen blev det att cykla till nicole och frank. en hel del kaffe och ännu mer kärlek.
det är så fantastiskt att få se lilla frank växa och göra framsteg. och nicole är så himla duktig med honom. han kunde inte ha fått en bättre mamma (eller moster för den delen).


har varit hemma en stund nu.
lagat lite mat och plockat i ordning. sen en varm dusch och nu är myskläderna på.
klockan 21.00 är gudrun på tv - och det missar jag inte. love her.

Kommentarer
Postat av: Nicole

aw tack <3 kärlek

2011-01-28 @ 21:44:28
Postat av: Ulrika

könsexualitetfeminismkönsrollernormerjämställdhet var nog det längsta ord jag sett <3

2011-01-29 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0