monday morning.


dagen idag började väldigt tidigt. klockan 06.50 vaknade jag och kunde absolut inte somna om. så det fick bli ett äpple och lite korsord i sängen.
efter någon timme eller så, så lyckades jag faktiskt somna om. tillsammans med sirikatten som kom och la sig i sängen.
vaknade någon gång runt klockan 10.00 igen. då fick det bli en kopp starkt kaffe och tv-tittande.

där är jag nu. framför tvn. kaffet är visserligen uppdrucket - men funderar starkt på en kopp till. för att försöka kick-starta den här dagen.
men det verkar inte fungera. är så himla lam i tankar och i kropp. noll energi.

men ska vara barnvakt några timmar senare idag. jag och storprinsen. det känns fint faktiskt.
och eftersom det bara är några timmar, så kommer jag kunna hålla mig fokuserad. och bara vara en fantastisk barnvakt. mina älskade barn.

hej o hå.

Kommentarer
Postat av: moster A

älskar dej! älskar dina bloggar när dom är sådär ljusa och fina som i dag kram.....

2011-01-31 @ 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0