i en stad där ingen längre bor.


har haft en riktig hemmadag.
tvättat, dammsugit, skurat badrummet, diskat två omgångar disk och så plockat undan saker som legat och skräpat här hemma. faktiskt en fin dag.
jag trivs när jag får gå här hemma och småstäda. och tvätta är som avslappning för mig.

har väl druckit ungefär tusen koppar kaffe idag - och jag tänker fortsätta i det tempot.
är bara en sådan dag.
en sådan dag då jag tänder alla smålampor, lite rökelser och bara låter tankarna härja fritt.

vardagsrutinerna startar imorgon igen - hälsocentralen på morgonen. and so on. hela veckan.
och veckorna som kommer.

då; precis som nu.
nu; mer kaffe och så några cigaretter på balkongen. det är godare att röka när det är mörkt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0