godnatt eller godmorgon.


jag vaknade för drygt en timme sedan - alltså klockan 03.30. och jag var klarvaken. vad i helvete.
vad finns det att göra nu? mer än att ligga i sängen med laptopen på magen.
eller börja läsa i darling river av sara stridsberg kanske, jag älskar hennes böcker.

och nu vid den här tiden, någonstans mellan natten och morgonen, så bestämde jag mig för att ta en långpromenad senare idag.
jag har peppen och orken nu. får väl hoppas att den hänger kvar en stund till.

nu; göra en kopp kaffe och öppna boken.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hehe! Du och Saga kunde snackat en stund för ungefär så tyckte hon att hon hade saker att säga :) Hon somnade visserligen om rätt fort!

2011-01-04 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0