12.24


det nya verkar vara att vakna runt klockan 06.00 och sen somna om efter kanske en timme, för att slutligen vakna och gå upp cirka klockan 10.30. och det känns lagom faktiskt.
på kvällarna lägger jag mig, och kan oftast somna, ungefär vid klockan 23.00.
kanske att jag sover för många timmar enligt vissa - men enligt mig så är en regelbunden sömnrutin guld. det är precis vad jag behöver för att fungera.

har först nu fått på mig kläder och gjort dagens första kaffe.
snabbsopade golven i lägenheten också. kattmat i köket, kattströ i badummet och smulor från kattgodis i stora rummet. den där lilla sirikatten alltså.

ska dricka upp kaffet och fortsätta nörda vid datorn en stund till. sen ska jag bege mig ner till brevlådan för att se om jag fått mitt paket från strump-swapen.

Kommentarer
Postat av: Maria

det kan vara så klurigt att få bra sömnrutiner! men det låter bra att du verkar fått till en bra sömn. vakna kl 6 är ju helt okej, om man kan somna om :D



din lilla kisse alltså <3



2011-02-01 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0