hej.


och ingenting blir gjort. ångesten ger mig näsblod och huvudvärken dröjer sig kvar. jag skulle vilja ta ett varmt och lugnande bad. men avloppet vill inte samarbeta och därför struntar jag i det. det får bli mer kaffe och cigaretter på balkongen i väntan på att det ska bli sovdags. 

jag hoppas på att försäkringskassan kan hålla sitt ord och att det inom några dagar rullar in pengar på mitt konto. jag är pinsamt pank. och det finns räkningar och lån till en förbannelse.

och nästan längtar jag efter nästa års första psykologsamtal den 2 januari. jag skriver allt mer i mitt skrivblock och jag inser tusen saker om dagen. på gott och ont visserligen.

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Sv: Det är helt konstigt, och nu är det ännu konstigare. Det är ju liksom 8 plus och det känns som våren redan är här. Men det är ju december bara :O :S



Tack, och hoppas att du har haft en fin julhelg <3

2011-12-26 @ 18:39:45
URL: http://vanjavit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0