06.02


nu i efterhand tänker jag att jag borde ha förklarat ordentligt för läkaren på hälsocentralen att zopiklon faktiskt inte hjälper mig särskilt mycket. inte när det gäller något annat än att somna.

jag vaknade första gången klockan 00.30 och då hade jag bara sovit i två timmar. klockan 05.00 hade jag redan vaknat tre gånger och då gav jag upp. drack ett glas proviva och tog med mig datorn till sängen. och nu ligger jag här - klarvaken och samtidigt dödstrött. orka.

det får bli en kopp kaffe och några cigaretter på den mörka balkongen. så god morgon.

Kommentarer
Postat av: anna

Stackare :-( tänker på dig. Hoppas du får sova snart. Kram!

2011-12-29 @ 06:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0