sweet dreams.


visserligen så kan jag somna rätt snabbt när jag lägger mig på kvällen,
men sen under natten är allt ett enda kaos. jag drömmer hysteriska
drömmar och både skriker och sparkar. i morse (klockan 08.00) vaknade
jag av att jag satt på sängkanten och hyperventilerade. helt sinnes. och
jag minns inte alls vad jag drömde. jag gick upp direkt och gjorde kaffe.

och för att visa hur sängen brukar se ut när jag går upp på morgonen;



jag kastar alltså runt på både kuddar och täcke under natten.
inte konstig att jag aldrig känner mig utvilad på mornarna. just nu känner
jag mig helt körd i huvudet och funderar på ännu mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: Lo

Tungt för dej att sova så oroligt!



Jag brukade också vakna med täcket och kuddarna utspridda på golvet och runt.



Jag kunde också vakna och se att jag tänt alla lampor på natten.



Men det har blivit bättre med åren. Numera stannar täcket och kuddarna i sängen åtminstone även om jag stökar runt på natten.



Hoppas det lättar för dej under dagen.

Kram!

2011-08-06 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0