sol, willys och ryggvärk.


åhå. ryggvärken vill verkligen inte ge med sig. det hugger till emellanåt, liksom krampar i musklerna. jag är van vid ryggvärk, har en väldigt kass rygg, men jag blir lika grinig varje gång det blir såhär illa. det är liksom ingen idé med värktabletter eller kylande gel. ryggvärken bestämmer själv när det är dags att sluta göra ont. suck.

jag har gjort en ordentlig lista inför willys. annars missar jag bara det viktigaste; snus, alkoholfri öl, frukt, gröt och kaffe. och djuret behöver kattströ och kattgodis. och fy mig om jag skulle glömma det.

det verkar vara värme i luften idag. alldeles lagom varmt och soligt. och det känns fint med den här sensommar-solen. den är den bästa solen tänker jag. den och vintersolen.

Kommentarer
Postat av: Lo

Vad jobbigt för dej med ryggen..! Jag har också värk i kroppen med jämna mellanrum. Svårt att veta vad det beror på och varför det kommer och gör ont sådär. Har nån idé om inre spänningar som sätter sej.



Hoppas du fick tag på varorna på Willy´s. Det är så skönt att ha allt man behöver hemma.



Kram till dej

2011-08-22 @ 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0