pepp och soliga balkongen.


har sådan fantastisk pysselpepp. nördar på dollyhair för att hitta lite hårslingor så att jag kan göra tusen customs sen när hösten kommer. sitta vid skrivbordet en regnig höstdag, tända rökelser och pyssla. tycker du inte att det låter fint - så är du antagligen dum i huvudet.

och jag njuter av att bara vara hemma hela långa dagen. det blir liksom vad en gör det till; så jag ska sortera fram lite baits och sen koka plus ta bort man och svans. och självklart sitta på den soliga balkongen och småprata med fina sirikatten som chillar där ute.

ångesten och tankarna på han förövaren är svåra att undvika. men jag är envis.

Kommentarer
Postat av: Lo

Pyssla och tänd rökelse låter jättemysigt. :)

Jag längtar till hösten just av såna anledningar.



Hoppas tankarna på äcklet ger med sej. Han är inte värd att du tänker på honom. Men jag vet att det är svårt att undvika. :(

2011-08-04 @ 17:45:46
Postat av: Ulrika

Låter helt underbart fint, pyssla är alltid rätt!

2011-08-04 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0