medicinbitter.


behöver jag ens nämna att sömnen är fucked. nej, tänkte väl det.

det är meningslöst att ligga i sängen och stirra, snurra in sig i lakanen. då lockar kaffe och dator lite mer, trots en trötthet från själva helvetet. jag förstår inte - ska jag behöva ta ännu mer seroquel till natten. jag orkar inte mer mediciner. det får räcka snart. just nu tar jag mediciner för att klara av mig själv hela dagen - morgon, eftermiddag, kväll och natt. och inte fan fungerar det. suck, jag är så jävla medicinbitter. med all rätt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lo

Väldigt frustrerande och nedslående när medicinerna inte hjälper så bra som man vill!

Jag önskar mej en perfekt medicin-combo för mina besvär men den verkar svårt att hitta.



Hoppas sömnen kommer till dej igen.

2011-08-02 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0