girls girls girls. we love them.


puh. äntligen hemma efter dagens äventyr tillsammans med mamma.

jag hittade böcker och en sjal på loppisen och sen köpte jag tråkiga kläder;
underkläder, linnen, en kofta på rea och ett klatschigt linne bara för att.



böckerna jag köpte är;

utrensning av sofi oksanen (har boken i pocket, men den ska mamma få)
håll käften och var söt av vita andersen
vilda gröna ögon av joyce carol oates
kvinnans kamp för ekonomisk frigörelse av alexandra kollontay
timmarna av michael cunningham
ediths jag av ebba witt-brattström



nu blir det att försöka varva ner en stund. kaffe och tusen cigaretter borde fungera.

Kommentarer
Postat av: Soha

alltid kul att fynda :)

2011-08-21 @ 13:33:55
URL: http://sohas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0