en fin dag i dimman.


och dagens utflykt blev en sluddrig dimma - eftersom jag råkade (ja, fråga mig inte hur) ta min kvällsmedicin (två sorters sömnmediciner) redan klockan 13.00. och det tog ett bra tag innan jag förstod varför allt vart så dåsigt.
men det har varit en fin dag; först 60-talscafé, sen loppis och allra sist blev det middag + fika hos moster a.

i morgon är det dags för psykologen igen. sommaruppehållet har gått rätt snabbt ändå, men det känns skönt att komma igång med behandlingen igen. det har hänt en hel del de här veckorna.

nu ska jag försöka varva ner en stund, innan det är dags för dagens andra omgång med sömnmediciner. jag köpte två dosor viol/lakrits-snus och det tänker jag testa ikväll.

puss
, sked och halleluja.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hejar alltid på dig!!!!!

2011-08-28 @ 21:02:56
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Maria

haha... Grattis till den dåsiga dagen :p

Hur känner du dig nu?



Kram ♥

2011-08-28 @ 21:12:46
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: moster A

viol-lakrits snus nästan så man blir sugen <3

2011-08-28 @ 22:14:02
Postat av: Lo

Kan förstå att det blev dimmigt med kvällsmedicinerna på dagen. Svårt ibland att hålla reda på alla piller och när man ska ta dem.



Viol/lakrits snus låter som godis. Får nästan tankar på att börja snusa. För skojs skull.

2011-08-29 @ 12:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0