customfix och nystädat hem.


åhå. hemma hos mamma hittade jag ståltråd och en bra tång.
så när jag kom hem därifrån satte jag mig direkt för att rehaira min custom. och vilken skillnad nu när jag har ordentliga verktyg att arbeta med. en fjärdedel av manen är nu rehairad. jag tänker inte göra mer ikväll utan fortsätter nog i morgon.

jag har även fått lägenheten dammsugad och badrummet är nyskurat. luktar så gott med grummes blå såpa minsann. jag försöker varva ner med en kaffe och cocorosie i högtalarna. ska försöka avsluta den här dagen med ett leende.

Kommentarer
Postat av: Lo

Bra verktyg är A och O när man håller på och fixar. :)

Tack för hälsningen. Kram till dej.

Måste prova Grummes blå såpa nästa gång. Gillar doften av nystädat som blir när man städat med såpa.De flesta fläckarna går också bort med det.



Hoppas att du får mera ro inatt och att ångesten lägger sej.



<3

2011-08-16 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0